مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-18سياسي

اداره کل راه و شهرسازی گیلان در طرح نهضت ملی مسکن کم کاری کرد


سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان با گلایه از سرپرست اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: در طی شش ماه گذشته علی رغم اینکه زمین در اختیار آنان بود ولی اقدامی برای طرح نهضت ملی مسکن نکرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، پیمان ضیایی امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری رودسر در سالن فرمانداری با اشاره به املاک وسیع بنیاد مستضعفان در این شهرستان اظهار کرد: شهرستان رودسر به لحاظ پراکندگی، وسعت املاک و حواشی املاک مانند تصرف، تعرض و اختلافاتی که با سایر نهاها هست از مهم ترین حوزه استحفاظی بنیاد در سطح استان گیلان است.

  وی با اشاره به مشکلات 60 قطعه از املاک بنیاد مستضعفان در منطقه بلالم رودسر و هشت قطعه زمین های واقع در دریاوارسر افزود: برای حل مشکلات زمین های بنیادی منطقه نیازمند تشکیل کارگروه فنی مجزا است، ما حافظان بیت المال هستیم و در چارچوب قانون آماده هرگونه همکاری هستیم، بررسی و حقیقت یابی شود حق هر طرف بود به آن عمل کنیم.

  بنیاد مستضعفان در گیلان 7 قطعه زمین تقدیم نهضت ملی مسکن کرده است سرپرست اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گیلان بحث تعامل بین نهادها برای حل اختلافات اراضی در این شهرستان را ارزشمند خواند و گفت: بنیاد در بحث اجرایی شدن شعار دولت برای طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور 1000 هکتار زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل راه و شهرسازی گیلان در طرح نهضت ملی مسکن کم کاری کرد

اداره کل راه و شهرسازی گیلان در طرح نهضت ملی مسکن کم کاری کرد