مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-12حوادث

تولید سبزیجات خشک در یک دامداری در اصفهان


کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان از کشف 4 تن انواع و اقسام سبزیجات خشک غیر بهداشتی از یک واحد دامداری خبر داد.

- شهرام احتشام کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم بازرسی مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در پی گزارش واصله، اقدام به کشف و ضبط 4 تن سبزیجات خشک غیر بهداشتی از یک گاوداری در روستای تیمیارت واقع در شرق اصفهان کرد و پرونده متخلفان به دستگاه قضایی نیز ارجاع شد.

وی با بیان اینکه این دامداری متروکه و مخروبه به محل تولید، خشک کردن و بسته بندی انواع سبزیجات خشک شده مبدل شده بود، گفت: در این محل بالغ بر 4 تن انواع و اقسام سبزیجات خشک غیر بهداشتی جمع آوری شد و پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

احتشام با بیان اینکه تولیدات این مرکز در سطح عطاری ها و بازار عرضه و توزیع می شد، ادامه داد: در شش ماه اول سال جاری، 35 تن مواد غذایی غیر بهداشتی در سطح شهرستان اصفهان کشف و ضبط شده است.

کارشناس مسؤول بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون بالغ بر 20 کارگاه مخفی تولید مواد غذایی و 2 انبار که تنها 7 تن مواد غذایی غیربهداشتی و تاریخ گذشته و فاسد شده که تاریخ آنها به تاریخ جدید مبدل می شده، کشف و ضبط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سبزیجات خشک در یک دامداری در اصفهان

تولید سبزیجات خشک در یک دامداری در اصفهان