مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 18:202023-09-10اقتصادي

فعالیت بیش از 100 هزار شرکت تعاونی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز یکشنبه 19 شهریور نخستین همایش اقتصاد تعاونی ایران با حضور ریاست جمهوری در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

- رییس اتاق تعاون ایران گفت: در حال حاضر تعاونی ها با نزدیک به 100 هزار شرکت در حوزه های مختلف اقتصادی از قبیل صنعت و معدن، کشاورزی، خدمات، بهداشتی و درمانی، مسکن و.

مشغول به کار هستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امروز یکشنبه 19 شهریور نخستین همایش اقتصاد تعاونی ایران با حضور ریاست جمهوری در محل سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد.

بهمن عبداللهی، رییس اتاق تعاون گفت: به اعتبار مبانی علمی، تجربیات کشور های جهان و داده های آماری آنچه مسلم است، نه پیمودن مسیر اقتصاد دولتی توانسته سعادت و رفاه مردم را تأمین کند و نه اتکای بیش از حد به اقتصاد لیبرالیستی و آزاد توانسته است این امر مهم را محقق ساخته و عدالت اقتصادی و توزیع عادلانه ثروت و کاهش فاصله طبقاتی و برخورداری همه اقشار جوامع از امکانات کشور ها را به ارمغان بیاورد.

وی با تاکید بر اینکه راه سومی باید جست وجو کرد، ادامه داد: توجه به ضعف و ناکارآمدی دو مسیر ذکر شده و آثار و آسیب های جبران ناشدنی هر یک از آنهاست که در سال های اخیر مقام معظم رهبری موضوع مردمی سازی اقتصاد را مطرح و بار ها بر آن تأکید کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 100 هزار شرکت تعاونی در کشور

فعالیت بیش از 100 هزار شرکت تعاونی در کشور