مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 شهریور 1402 ساعت 12:202023-09-06اقتصادي

مدیریت هوشمند تعاونی ها پیگیری می شود


در راستای افزایش روحیه تعاون گرایی عموم جامعه و مشارکت تعاونی ها در ارائه خدمات از جزیی ترین فرآیندهای قابل ارائه تا خدمات مالی-اقتصادی گسترده، - تمام فرآیندها الکترونیک شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تعاونی ها با سرمایه خرد افراد مدیریت می شود اما نقش مهمی در اقتصاد دارد.

شرکت های تعاونی می تواند بستری برای تجمیع نقدینگی های سرگردان باشد و به جای نابه سامانی بازارهایی مانند طلا، خودرو، ارز و… به سوی فعالیت های سود ده به نفع اقتصاد باشد.

در هفته تعاون چند سامانه و زیرسامانه خدمات و هوشمندسازی در این حوزه افتتاح شد که از آن جمله می توان به زیرسامانه نقل و انتقال الکترونیکی سهام اعضای تعاونی ها (ساعت)، آموزش و ترویج تعاون (تشکیل تعاونی های دانش آموزی و دانشجویی)، درگاه مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون، زیرسامانه نظارت بر تعاونی های عمرانی، سامانه ویکی تعاون، چک الکترونیک بانک توسعه تعاون (چکاد) و سامانه رتبه بندی تعاونی ها، سامانه یکپارچه اطلاع رسانی تعاونی های کشور با هدف اشتغال زایی و مدیریت هوشمند تعاونی ها اشاره کرد.

سرمایه خرد در کشورهای در حال توسعه و سرگردانی آن در بازارهای دلالی و فعالیت های غیراقتصادی باعث نابه سامانی تولید و تجارت در اقتصاد شده و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت هوشمند تعاونی ها پیگیری می شود

مدیریت هوشمند تعاونی ها پیگیری می شود