مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:152023-08-25اقتصادي

95 پروژه در بم افتتاح یا کلنگ زنی می شود


فرماندار بم از افتتاح و کلنگ زنی 95 پروژه با اعتباری بیش از سه هزار و 130 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: از این تعداد 75 طرح افتتاح و 17 طرح کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد برزنگ گفت: طرح های موجود هفته دولت در زمینه های مختلف از جمله پروژه های شهرداری ها، دهیاری ها، بهداشتی و درمانی، مسکن، گازرسانی، برق و راه است.

فرماندار بم با اشاره به پروژه های شهرداری بم ادامه داد: یکی از معضلات شهر وجود سه هزار کوچه خاکی در بم بود که با پیگیری از 2 محل یکی خودیاری مردم و دیگری کمک شرکت بازآفرینی شهر اعتبار آسفالت آن تأمین شد.

به گفته وی آسفالت 250 هزار مترمربع از طرح بازآفرینی و 300 هزار مترمربع نیز از طریق مشارکت مردم انجام شده است که در این زمینه مقداری قیر رایگان هم از طریق استانداری دریافت شده است.

برزنگ تاکید کرد: با توجه به اینکه روشنایی معابر در هر شهر بسیار اهمیت دارد شهرداری بم نسبت به خرید چهار هزار لامپ با اعتباری بیش از 200 میلیارد ریال اقدام کرده است که امیدواریم با کمک مدیرعامل شرکت توزیع برق هر چه سریع تر این لامپ ها نصب شود.

وی عنوان کرد: امنیت مهمترین بحث در هر شهر است که در همین ارتباط 103 عدد دوربین ترافیکی و امنیتی با اعتباری بیش از 140 میلیارد ریال خریداری و به زودی نصب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 پروژه در بم افتتاح یا کلنگ زنی می شود

95 پروژه در بم افتتاح یا کلنگ زنی می شود