مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-11سياسي

ضرورت استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ نماز


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: تولید محتوای جذاب و منطبق بر اصول روانشناختی و تربیتی، جوانان را به خواندن نماز ترغیب و تشویق می کند و این موضوع باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

- ایسنا/کردستان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان گفت: تولید محتوای جذاب و منطبق بر اصول روانشناختی و تربیتی، جوانان را به خواندن نماز ترغیب و تشویق می کند و این موضوع باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

عبدالله رشیدی پور امروز (20 شهریور) در جلسه ستاد اقامه نماز استان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، با اشاره به ارادت مردم استان نسبت به اهل بیت پیامبر اکرم (ص) اظهار کرد: میزبانی مردم کردستان از زوار اربعین به واسطه تردد از مرز باشماق و رضایت زائرین نشانه عمق اعتقادات مردم این منطقه به ابعاد معنوی است.

وی با اشاره به بررسی نماز و آثار و برکات آن در سبک زندگی ایرانی، اسلامی افزود: نماز پایه و اساس دین مبین اسلام است، کسی که نماز می خواند در پرداخت زکات و امر به معروف و نهی از منکر هم مقید است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کردستان با اشاره به ارزش و اهمیت نماز در زندگی جوانان گفت: تولید محتوای جذاب، منطبق بر اصول روانشناختی و تربیتی می تواند نوجوانان را به خواندن نماز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ نماز

ضرورت استفاده از ابزار هنر برای ترویج فرهنگ نماز