مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 08:452023-09-04ورزشي

کادر فنی تیم ملی انتقادپذیر باشد/ آمدن VAR به فوتبال یک رویا است


کارشناس فوتبال با اشاره به در پیش بودن رقابتهای جام ملت های آسیا برای تیم ملی ایران گفت: برای موفقیت در این رویداد مهم عواملی لازم است که یکی از آنها انتقادپذیر بودن کار فنی است.

- شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط استقلال بعد از گذشت 4 هفته از لیگ گفت : استقلال یک فصل جنجالی را آغاز کرد، با آمدن نکونام تغییرات زیادی در استقلال صورت گرفت و این تیم وارد شرایط عجیب شد.

این پیشکسوت با اشاره به اتفاقاتی که در این تیم رخ داد گفت: تیم خوب بسته نشد ، بازیکنان مد نظر نکونام جذب نشدند، مطالبات بازیکنان پرداخت نشد و تیم نتوانست تمرینات پیش فصل خوبی را برگزار کند و مدیریت باشگاه هم جز وعده های تو خالی هنر دیگری از خود نشان نداد اما نکونام که در سخت ترین شرایط آمده بود از تجربه و حمایت هواداران استفاده کرد و توانست نتایج خوبی در 4 هفته اول لیگ بگیرد.

مدافع سابق آبی پوشان ادامه داد: اگرچه آنها مقابل سپاهان با اشتباه داوری سه امتیاز را از دست دادند اما با سه پیروزی که بدست آوردند همچنان در بالای جدول حضور دارند و هواداران امیدوارند استقلال بتواند این روند را در ادامه لیگ داشته باشد.

وی در خصوص عملکرد فنی تیم در چهار هفته آیی که گذشت تصریح کرد: حسینی درون دروازه فوق العاده بود مهار دو پنالتی ، سیو های خوب و تنها یک گل خورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر فنی تیم ملی انتقادپذیر باشد/ آمدن VAR به فوتبال یک رویا است

کادر فنی تیم ملی انتقادپذیر باشد/ آمدن VAR به فوتبال یک رویا است