مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-02اقتصادي

اصلاح قیمت ها منجر به ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود


مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که اصلاح قیمت ها منجربه ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود، گفت: قیمت گذاری دستوری منجر به زیان 9هزار میلیاردی ایران خودرو در سه ماهه نخست امسال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل ایکوپرس- علیمردان عظیمی در نشست با صاحبان امتیاز نمایندگی های شهر مشهد مقدس که با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی برگزار شد، با بیان این که تداوم قیمت گذاری دستوری منجر به افزایش بیشتر زیان انباشته خودروسازان خواهد شد، افزود: اصلاح قیمت خودرو علاوه بر ارتقای کیفیت محصولات،  افزایش کیفیت خدمات را نیز در پی خواهد داشت.

وی در مورد تامین قطعات خودروهای متوقف شده در نمایندگی ها گفت: طبق برنامه ریزی باید تامین قطعه این خودروها ظرف 72 ساعت انجام و ترخیص خودرو صورت پذیرد و این مهم در مورد شهر مشهد که سالانه میلیون ها زائر به بارگاه منور رضوی مشرف می شوند و اقامت کوتاهی در شهر مشهد دارند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر این که نمایندگی های ایران خودرو همکار و پشتیبان این شرکت هستند، تاکید کرد: در پی رفع دغدغه های این همکاران مان هستیم و تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه در اسرع وقت اجرایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح قیمت ها منجر به ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود

اصلاح قیمت ها منجر به ارایه خدمات بهتر به مشتریان می شود