مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 12:052023-08-27اقتصادي

بهره برداری از 20 طرح برقی در فارس و بوشهر به مناسبت هفته دولت


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اعلام کرد که هفته دولت امسال، 20 طرح تامین و انتقال برق در این 2 استان آماده بهره برداری شده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت برق منطقه ای فارس و بوشهر اعلام کرد که هفته دولت امسال، 20 طرح تامین و انتقال برق در این 2 استان آماده بهره برداری شده است.

یدالله حقیقی، اعتبار هزینه شده برای این طرح ها را 13 هزار و 387 میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: بهره برداری از این طرح ها زمینه ساز ارتقاء زنجیره تأمین و انتقال برق و توسعه بیش از پیش صنعتی واقتصادی استان های فارس و بوشهر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از برق منطقه ای فارس، حقیقی هفته دولت را فرصتی برای بیان خدمات دولت و تبیین دستاوردهای دولت خدمتگزار در عرصه کار و تلاش جهادی دانست و گفت: از تعداد 20 طرح یاد شده، 13 طرح تامین و انتقال برق با 10 هزار و 167 میلیارد ریال در فارس و هفت طرح با سرمایه گذاری 3220 میلیارد ریال در استان بوشهر خواهیم بود.

او گفت: افزایش ظرفیت ایستگاه 230 کیلو ولت نیروگاه کازرون، احداث زیرساخت های لازم در ایستگاه 230 کیلو ولت صدرا برای ارتباط با ایستگاه های دانشگاه شیراز و سعدی، افزایش ظرفیت ایستگاه زرقان، ایستگاه 132 کیلو ولت و خط انتقال کورده خنج، پست و خط ارتباطی ایستگاه کازرون چهار، خط 66 کیلو ولت سیمان سپهر به ایستگاه قیر سه و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 20 طرح برقی در فارس و بوشهر به مناسبت هفته دولت

بهره برداری از 20 طرح برقی در فارس و بوشهر به مناسبت هفته دولت