مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 17:152023-09-22سياسي

انتقاد امام جمعه بروجرد از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات


امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه برخی از بانک ها در شهرستان بروجرد گویا حکومت جدا هستند، گفت: وام فرزند آوری توسط بانک ها پرداخت نمی شود و این موضوع مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی حسینی امروز در خطبه های نماز جمعه بروجرد اظهار کرد: دوران دفاع مقدس یک دوران بی نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران حکومت اسلامی نوپایی بود که ارکان آن به خوبی شکل نگرفته بود، ارتش به هم ریخته بود و سپاه تشکیل نشده بود و ایران با هیچ کشوری ارتباط نداشت.

امام جمعه بروجرد گفت: از همان روزهای آغازین انقلاب تحریم های دشمنان علیه ایران آغاز شد و ملت ایران در مظلومیت به سر می برد.

حسینی خاطرنشان کرد: در روزهایی که هیچ سلاح جنگی و آمادگی نداشتیم دشمنان ناجوانمردانه به ایران اسلامی حمله ور شدند.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس حدود 80 کشور جهان علیه ایران حمله نظامی کردند و سلاح و مهمات جنگی در اختیار صدام قرار می دادند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در آن روزها یقین داشتند که ایران را شکست می دهند و لذا وارد جنگ شدند، بیان کرد: آنچه ملت ایران را پیروز میدان جنگ کرد عشق به امام(ره) و ایمان قلبی رزمندگان به خداوند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه بروجرد از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات

انتقاد امام جمعه بروجرد از عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات