مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 18:302023-09-11ورزشي

آزادکاران ناشنوای ایران هم روی سکوی جهانی ایستادند


در پایان مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان در قرقیزستان، آزادکاران ایران با کسب 8 مدال عنوان نایب قهرمانی را همانند همتایان فرنگی کار خود کسب کردند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد بزرگسالان ناشنوایان از روز یکشنبه 19 شهریور ماه سال جاری در بیشکک قرقیزستان آغاز شد و در پایان تیم ایران با 8 مدال (3 طلا ، 1 نقره و 4 برنز ) عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد، ترکیه بر سکوی نخست ایستاد و قزاقستان سوم شد.

برای تیم ایران محمد سیاهوشی، حسین نوری و عرفان ستاری مدال طلا ، محمد زارعی مدال نقره، کیوان رستم آبادی ، حمیدرضا کنعانی، علی شکیبازاده و محمدرسول قمرپور مدال برنز به دست آوردند.

نتایج مسابقات پنج وزن دوم: در وزن 61 کیلوگرم محمد سیاهوشی با کشتی گیر قزاقستان مصاف کرد و 11 بر 0 به برتری رسید، در دومین مبارزه 10 بر 0 حریف هندی خود را شکست داد، 12 بر 1 کشتی گیر آمریکایی را شکست داد ، در مصاف با کشتی گیر ترک 10 بر 0 به برتری رسید و پس از پیروزی 11 بر 1 مقابل کشتی گیر اوکراینی، بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در وزن 79 کیلوگرم حسین نوری در دور اول با کشتی گیر هندی را 8 بر 0 شکست داد، در دور دوم 6 بر 2 حریف قزاقستانی را مغلوب کرد ، در مصاف با کشتی گیر یونانی 10 بر 0 به برتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادکاران ناشنوای ایران هم روی سکوی جهانی ایستادند

آزادکاران ناشنوای ایران هم روی سکوی جهانی ایستادند