مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 14:412023-09-22سياسي

امام جمعه اهواز: نظارت بیشتری بر قیمت کالاها شود تا به مردم فشار نیاید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه در مصلای مهدیه امام خمینی(ره) اهواز با توصیه همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: به کارگیری ابزارهای قانونی و نظارتی برای جلوگیری از گرانی کالاها در بازار را ضروری است.

  وی با تاکید بر این نکته که گرانی قیمت ها مردم را می آزارد، تصریح کرد: از دستگاه های نظارتی انتظار نظارت بیشتر را داریم.

  امام جمعه اهواز در ادامه تاکید کرد: مسوولان مراقبت بیشتری بر قیمت کالا به ویژه کالاهای اساسی داشته باشند تا به مردم فشار وارد نشود.

  نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه اهواز تلاش دولت برای اشتغالزایی در کشور را ستود و در همین ارتباط عنوان کرد: دولت در امر اشتغال زایی اقدامات خوبی را شروع کرده که اثرات آن را خواهیم دید.

  وی با اشاره به این نکته که آثار و برکات اقدامات دولت سیزدهم همچنان در حال آشکار شدن است، بیان کرد: به رغم تبلیغات دروغینی که دشمن انتشار می دهد اما مردم با بصیرت ایران به دسیسه ها اهمیتی نمی دهند.

  موسوی فرد در تشریح این بخش از سخنان خود در نمازجمعه اهواز خاطرنشان کرد: کمبودهایی وجود دارد اما دولت در تلاش برای رفاه حال مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهواز: نظارت بیشتری بر قیمت کالاها شود تا به مردم فشار نیاید

امام جمعه اهواز: نظارت بیشتری بر قیمت کالاها شود تا به مردم فشار نیاید