مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 20:052023-09-20سياسي

مقاومت راه گشای ظهور امام زمان(عج) است


دبیرکل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با اشاره به گردهمایی فراکسیون های مقاومت کشورهای مختلف برای مقابله با توسعه طلبی استکبار در این اجلاسیه، - ایسنا/خراسان رضوی دبیرکل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت با اشاره به گردهمایی فراکسیون های مقاومت کشورهای مختلف برای مقابله با توسعه طلبی استکبار در این اجلاسیه، گفت: مقاومت راه گشای ظهور امام زمان(عج) است.

سردار محمد تهرانی مقدم امروز، 29 شهریور در نشست خبری هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت که در سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: چهار سال در دامغان و بعد از آن سه سال در تهران این کنگره را بسیار باشکوه برگزار کردیم و امسال هشتمین اجلاسیه در مجاورت امام هشتم(ع) برگزار می شود.

وی با اشاره به نقش شهدای مقاومت در تامین امنیت کشور، افزود: این کنگره کاملا مردمی برگزار می شود و امسال در روزهای اول و دوم مهرماه در تالار قدس حرم مطهر رضوی میزبان مقامات لشکری و کشوری و مجاهدین عزیز از سراسر دنیا مخصوصا محور مقاومت هستیم.

دبیرکل اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت عنوان کرد: از افرادی که هم اکنون علم مقاومت را بر دوش دارند بسیار ممنون هستیم و از آنان دعوت کرده ایم تا در این مراسم حضور به عمل آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت راه گشای ظهور امام زمان(عج) است

مقاومت راه گشای ظهور امام زمان(عج) است