مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-17اقتصادي

70 درصد منابع آب شهر گناباد از مدار خارج می شود


مدیر امور آب و فاضلاب گناباد از خروج 70 درصد منابع آب این شهر از مدار به دلیل بروز هر اتفاق خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر امور آب و فاضلاب گناباد از خروج 70 درصد منابع آب این شهر از مدار به دلیل بروز هر اتفاق خبر داد.

مجید اکرادی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه با مدیریت دقیق شبکه توزیع از قطع آب مشترکان جلوگیری می شود، اظهار کرد: تلاش و مهارت همکاران منجر به صرفه جویی مالی در اجرای پروژه ها و هزینه ها و جلوگیری از خسارت های احتمالی به تاسیسات آب شهرستان شد.

وی عنوان کرد: تدبیر و مهارت همکاران این امور در رفع اتفاق ایستگاه پمپاژ مجتمع روستایی شهید کامیاب، جلوگیری از بروز خسارت و هدر رفت آب را باعث شد.

مدیر امور آب و فاضلاب گناباد ادامه داد: با توجه به بروز اتفاق در کلکتور ایستگاه پمپاژ شماره یک این مجتمع، با تدبیر کارشناسان امور نسبت به حذف کلکتور و ارتباط مستقیم پکیج و اتصالات چدنی به خط رانش اقدام و از اخلال در آب رسانی به 18 روستای منطقه براکوه با 3000 مشترک تحت پوشش جلوگیری شد.

وی همچنین سرکشی به هنگام و اقدام به موقع همکاران امور گناباد برای رفع اتفاق چاه روستای بهاباد را موجب جلوگیری از خسارت به تأسیسات و تحمیل هزینه های سرسام آور دانست و یادآور شد: براثر ترکیدگی مادگی سر چاه قنات نوده گناباد، امکان بیرون افتادگی وجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد منابع آب شهر گناباد از مدار خارج می شود

70 درصد منابع آب شهر گناباد از مدار خارج می شود