مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 09:562023-09-04اجتماعي

بیش از 11هزار چادر برای اسکان 45هزار زائر در بوستان های قم برپاشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم، با اشاره به اسکان موقت زائران اربعین در شهر قم اظهار کرد: از هفته های قبل هماهنگی های لازم با استانداری قم به عمل آمده و بوستان های شهر قم برای اسکان زائرین آماده شده است.

وی با اشاره به اسکان موقت زائران اربعین از استان های مختلف کشور در مسیر حرکت به سمت کربلا افزود: پیش بینی های لازم برای پذیرایی از زائران در بوستان های مشخص انجام شده است.

مدیرعامل سازمان سیما و منظر شهرداری قم با اشاره به هماهنگی با اداره کل تخلفات شهری شهرداری قم به منظور پاکسازی بوستان های هدف از آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: با همکاری سازمان آتش نشانی برای استقرار خودرو و سرکشی در مسیر ارتقای ایمنی زائران، مکاتبه شد.

جوادیان اضافه کرد: از ابتدای ماه سفر در بوستان های فدک، مهدی، نیایش و امام رضا (ع)، شاهد استقرار زائران اربعین در مسیر حرکت به سمت کربلای معلی بوده ایم و بوستان غدیر و بوستان هاشمی نیز به عنوان پشتیبان برای استقرار زائران آماده سازی شده است.

وی تأکید کرد: از ابتدای ماه صفر تاکنون، 11 هزار و 346 تخته چادر در چهار بوستان هدف برپا شده است و بیش از 45 هزار زائر اسکان پیدا کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 11هزار چادر برای اسکان 45هزار زائر در بوستان های قم برپاشد

بیش از 11هزار چادر برای اسکان 45هزار زائر در بوستان های قم برپاشد