مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 23:352023-08-23سياسي

امروز تقویت فعالیت های فرهنگی در جهاددانشگاهی ضرورت دارد


رییس جهاددانشگاهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی نهادی است که از دل انقلاب برآمده و کارنامه درخشانی در عرصه های مختلف از جمله پزشکی و مهندسی دارد اما امروز آنچه در این نهاد ضرورت دارد، - ایسنا/قزوین رییس جهاددانشگاهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: جهاد دانشگاهی نهادی است که از دل انقلاب برآمده و کارنامه درخشانی در عرصه های مختلف از جمله پزشکی و مهندسی دارد اما امروز آنچه در این نهاد ضرورت دارد، تقویت فعالیت های فرهنگی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسن مسلمی نایینی در جریان سفر به استان قزوین، شامگاه روز چهارشنبه یکم شهریور ماه با آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین دیدار و گفت وگو کرد.

مسلمی نایینی در این بازدید با بیان اینکه گردهمایی که در استان قزوین برگزار شد به منظور تقویت و توسعه فرهنگی است افزود: این گردهمایی محفلی است تا معاونان فرهنگی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور در قزوین گرد هم آیند و با اشتراک گذاری فعالیت و ایده های خود، گامی مثمرثمر در این راستا بردارند.

رییس جهاد دانشگاهی گفت: شورای انقلاب فرهنگی یک مأموریتی بر دوش جهاد دانشگاهی گذاشته و آن ارتقای سطح فرهنگ و اشاعه آن برای نسل جدید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز تقویت فعالیت های فرهنگی در جهاددانشگاهی ضرورت دارد

امروز تقویت فعالیت های فرهنگی در جهاددانشگاهی ضرورت دارد