مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-17اقتصادي

اصلاح کیفیت نفت کوره اولویت اساسی پالایشگاه های کشور باشد


مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: باید در سال جاری اولویت اساسی همه پالایشگاه های کشور تمرکز بر اصلاح شاخص کیفی نفت کوره باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، جلیل سالاری، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران از پروژه های هلدینگ پتروپالایش اصفهان بازدید کرد.

وی در این بازدید با قدردانی از طرح های انجام شده در این شرکت  توسط مدیریت پالایشگاه اصفهان گفت: قدردان مدیران این شرکت برای اجرای پروژه های زیست محیطی، مسائل امنیت انرژی و اتفاقات خوبی که در شهر انرژی رخ داده است، هستیم.

سالاری با اشاره به راه اندازی بخش های مختلف در هلدینگ پترو پالایش که زنجیره انتقال و توزیع را تکمیل کرده است، افزود: اقدامات خوبی برای رفع مشکل کمبود آب پالایشگاه انجام شده است که مهم ترین آن تصفیه و ذخیره سازی آب است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران با اشاره به اینکه یکی از موضوعات اساسی که امروز کشور با آن درگیر است بحث نفت کوره است، بیان کرد: افزایش میزان نفت کوره یکی از چالش هایی است که با اضافه شدن گوگرد نفت خام با آن روبه رو می شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح کیفیت نفت کوره اولویت اساسی پالایشگاه های کشور باشد

اصلاح کیفیت نفت کوره اولویت اساسی پالایشگاه های کشور باشد