مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 16:202023-08-26سياسي

نوع رفتار و برخورد کارمندان در رضایت جامعه تأثیرگذار است


نوع رفتار و برخورد کارمندانی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، نقش مهمی در رضایت مندی یا عدم رضایت در جامعه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از مدیران و فرماندهان بسیج ادارات استان همدان اظهار کرد: نوع رفتار و برخورد کارمندانی که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، نقش مهمی در رضایت مندی یا عدم رضایت در جامعه دارد.

وی افزود: بسیج ادارات ظرفیت خوبی است که بتوانیم برخی ساختارهای موجود را اصلاح کنیم اگر پس از حذف مجموعه ای با اختلال در دستگاه مواجه شویم، یعنی این مجموعه مثمر ثمر و موفق بوده است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه در عرصه فرهنگ خدمت رسانی صادقانه و دلسوزانه در ادارات با مشکلاتی روبرو هستیم، گفت: خیلی از نیروها و کارمندان، دلسوزانه، مردم را عیال الله می دانند، اما در بخشی نیازمند تبیین فرهنگ خدمت رسانی دلسوزانه هستیم.

آیت الله شعبانی موثقی خاطرنشان کرد: این نگاه اخلاقی نیست که بگوییم چون مجبورم باید کار ارباب رجوع را انجام دهم مراقب نفوذی ها و کسی که خدمت نمی کند و بنای آزار و تخلف دارد، باشید.

امام جمعه همدان عنوان کرد: مهم ترین کار فرهنگی، شناسایی زیر ساخت های غلط و فساد انگیز و اصلاح آن است گاهی اقدامی بدون بررسی انجام می شود که معضلاتی را در پی دارد و سپس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوع رفتار و برخورد کارمندان در رضایت جامعه تأثیرگذار است

نوع رفتار و برخورد کارمندان در رضایت جامعه تأثیرگذار است