مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 19:102023-09-09سياسي

آغاز ارزیابی عملکرد شش ماهه نواحی 124 گانه پایتخت


معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران از آغاز ارزیابی شش ماهه اول سال 1402 نواحی خبر داد و گفت: عملکرد نواحی 124 گانه پایتخت زیر ذره بین اداره کل هماهنگی، - نظارت و کنترل قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شعبانی با اعلام این خبر گفت: به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات شهرداری تهران در حوزه نگهداشت شهر و افزایش میزان رضایتمندی شهروندان، از فعالیت های نواحی پایتخت به صورت میدانی و محله به محله بازدید و به صورت کیفی و کمی مورد ارزیابی قرار می گیرند.

وی افزود: ارزیابی این دوره به صورت سیستماتیک و بر اساس پیام های موجود در سامانه های 137 پلاس و سامانه های آماری اداره کل هماهنگی، نظارت و کنترل در قالب گروه های نظارتی صورت خواهد گرفت.

معاون هماهنگی و امور مناطق با اشاره به تاکید شهردار تهران مبنی بر افزایش اختیارات نواحی افزود: یکی از مهمترین اهداف این معاونت در سال جاری، افزایش اختیارات شهرداران نواحی و به دنبال آن تقویت و ارزیابی عملکرد نواحی است.

شعبانی خاطر نشان کرد: موضوع نگهداشت شهر، اولویت مهم شهرداران نواحی در سال جاری است و در ارزیابی ها امتیاز قابل توجهی را به خود اختصاص خواهد داد و کم توجهی شهرداران نواحی به این موضوعات امتیازات منفی را برای نواحی به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ارزیابی عملکرد شش ماهه نواحی 124 گانه پایتخت

آغاز ارزیابی عملکرد شش ماهه نواحی 124 گانه پایتخت