مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-19سياسي

حمایت از تاکسی داران احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود


رییس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: حمایت از تاکسی داران احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود.

- ایسنا/کردستان رییس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: حمایت از تاکسی داران احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود.

سالار علی ویسی رییس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج امروز (28شهریور) در جلسه ای که به درخواست نمایندگان تاکسی داران مبنی بر چاره اندیشی و رسیدگی به مشکلات آن ها برگزار شد، اظهار کرد:حمایت از تاکسی داران احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود.

علی ویسی با اشاره به آنکه حمایت از تاکسی داران احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود، خاطرنشان کرد: ارزش دادن به وسایل حمل و نقل عمومی بە ویژه تاکسی داران ارزش گذاری به شخصیت و جایگاه شهروندان است.

رییس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج یادآور شد: ایجاد بستر مناسب جهت رسیدگی به معضلات حوزه حمل و نقل عمومی در راستای استیفای حقوق این قشر شریف و زحمتکش از اولویت های مهم این شورا است.

علی ویسی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: برگزاری جلسه بعدی کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج در راستای پیگیری و رفع مشکلات تاکسی داران با حضور نمایندگانی از فرمانداری، پلیس راهور، سازمان حمل و نقل و بار و مسافر و نماینده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تاکسی داران احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود

حمایت از تاکسی داران احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود