مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:152023-08-30سياسي

موضع انگلیس درباره تایوان با واقعیت های موجود در تناقض است


سخنگوی وزارت خارجه چین امروز در واکنش به انتشار گزارشی از سوی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان انگلیس تأکید کرد: موضع لندن درباره تایوان با واقعیت های موجود در تناقض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری تاس، وانگ ونبین سخنگوی وزارت خارجه چین امروز چهارشنبه در واکنش به موضع اخیر پارلمان انگلیس در ارتباط با جزیره تایوان اعلام کرد: این گونه موضع گیری با واقعیت های موجود در تناقض است.

بر اساس اعلام این رسانه، سخنگوی وزارت خارجه چین در این خصوص گفت: گزارش (پارلمان انگلیس) که در آن به استقلال تایوان اشاره شده، با واقعیت ها در تناقض است.

وانگ ونبین در این خصوص ادامه داد: پکن از پارلمان انگلیس می خواهد به اصل چین واحد و هنجارهای قانونی عمومی روابط بین الملل پایبند باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین خبرگزاری، این مقام چینی در ادامه از لندن خواست تا به منافع اصلی پکن احترام گذاشته و از ارسال سیگنال های اشتباه به نیروهای جدایی طلب که به دنبال استقلال تایوان هستند خودداری کند.

این در حالیست که در یک گزارش منتشر شده از سوی کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان انگلیس، جزیره تایوان کشوری مستقل خوانده شد؛ ادعای واهی که موجب موضع گیری پکن شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضع انگلیس درباره تایوان با واقعیت های موجود در تناقض است

موضع انگلیس درباره تایوان با واقعیت های موجود در تناقض است