مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 23:352023-08-28سياسي

نظام جمهوری اسلامی یعنی حفظ ارزش ها


نظام جمهوری اسلامی یعنی حفظ ارزش ها و امانتی در دستان ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور، یعقوبعلی نظری امشب در مراسم یادواره شهدای دولت شهرستان زبرخان که در محل مسجد امام حسین(ع) شهر قدمگاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز حضور دشمن در عرصه اقتصادی بسیار پررنگ است از این رو ما باید در عرصه اقتصادی بیش از گذشته فعال باشیم و اهتمام کنیم.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: دشمن در هر عرصه ای که حضور داشته باشد ما هم همانجا هستیم اگر دشمن در عرصه فرهنگی بخواهد آسیب بزند ما در جبهه فرهنگی هستیم اگر در مرزهای جغرافیایی بخواهد آسیب بزند ما در آنجا هستیم.

وی ادامه داد: اگر دشمن تهاجم به حرم ائمه داشته باشد همان نقطه می شود محل مبارزه، آنچنان که شهدا، رزمندگان و ایثارگران به ما آموختند.

زیرا حفظ نطام مقدس اسلامی هدف و آرمان غایی ماست.

نظری بیان کرد: البته دشمن هم بیکار نیست آرمان اصلی ما را که برای آن مردم و ملت جان ها دادند و آن را حفظ کردند دشمن بنا دارد به همان نقطه حمله کند و آنرا آسیب بزند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی دشمن موضوعی به نام حجاب را در دستور کار خود قرار داده است، اضافه کرد: حجابی که به صورت تاریخی و سنتی مورد پذیرش مردم بوده و با پذیرش اسلام نگاه معنوی هم به آن افزوده شده است دشمن بنا دارد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام جمهوری اسلامی یعنی حفظ ارزش ها

نظام جمهوری اسلامی یعنی حفظ ارزش ها