مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-09پزشكي

آنفلوآنزا چه علائمی دارد/ شهریور بهترین زمان تزریق واکسن


متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه علائم آنفلوآنزا ناگهانی است، گفت: این بیماری معمولا با گلو درد و تب بالا شروع می شود و همچنین با سردرد و دردهای عضلانی همراه است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه علائم آنفلوآنزا ناگهانی است، گفت: این بیماری معمولا با گلو درد و تب بالا شروع می شود و همچنین با سردرد و دردهای عضلانی همراه است.

مسعود حفیظی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه بیماری آنفلوآنزا شیوع فصلی دارد، اظهار کرد: سال های قبل از شیوع کرونا شاهد این بیماری از اواخر پاییز و اوایل زمستان بودیم اما خوشبختانه در دوران کویید 19، آنفلوآنزا وجود نداشت زیرا مردم بهداشت را رعایت می کردند و مدارس تعطیل بود.

وی افزود: متاسفانه سال 1401 حفاظت های فردی کاهش پیدا کرد و با بازگشایی مدارس شیوع ویروس آنفلوآنزا در اواسط مهر سال گذشته دیده شد که تا آذر ماه نیز ادامه پیدا کرد پس ممکن است با بازگشایی مدارس شیوع ویروس آنفلوآنزا در امسال هم وجود داشته باشد.

این متخصص بیماری های عفونی و گرمسیری با اشاره به اینکه علائم آنفلوآنزا ناگهانی است، افزود: این بیماری معمولا با گلو درد و تب بالا شروع می شود و همچنین با سردرد و دردهای عضلانی همراه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنفلوآنزا چه علائمی دارد/ شهریور بهترین زمان تزریق واکسن

آنفلوآنزا چه علائمی دارد/ شهریور بهترین زمان تزریق واکسن