مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 08:452023-08-30سياسي

افتتاح و کلنگ زنی 4 طرح و یک آمار متفاوت حوزه ارتباطات در بهمیی


به مناسبت فرارسیدن هفته گرامیداشت شهدای دولت، 4 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در شهرستان بهمیی افتتاح و کلنگ زنی شد.

- سیدمحمود رادمنش در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهمیی گفت: پروژه احداث سایت ارتباطی روستاهای گچ بلند، شهرک سادات و روستای شهید چیره نژاد به نمایندگی از 4 پروژه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات این شهرستان کلنگ زنی شد.

رادمنش افزود: اعتبار این پروژه 65 میلیارد ریال است که از محل اعتبارات ملی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات تأمین شده است و با پیمانکاری شرکت ارتباطات سیار استان اجرا می شود.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان گفت: مجموع اعتبار همه پروژه های این شهرستان اعم از افتتاحی و کلنگ زنی در هفته دولت 180 میلیارد ریال است که ظرف چند ماه آینده همگی به بهره برداری خواهند رسید.

رادمنش افزود: شهرستان بهمیی در دولت سیزدهم از پوشش زیر 50 درصد به پوشش بالای 90 درصد اینترنت پرسرعت در روستاهای بالای بیست خانوار رسیده است و در این زمینه از شهرستان های پیشرو محسوب می شود.

در این آیین، نماینده مردم شهرستان های چهارگانه کهگیلویه بزرگ، معاون اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان وجمعی از مسئولین استانی و شهرستانی حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی 4 طرح و یک آمار متفاوت حوزه ارتباطات در بهمیی

افتتاح و کلنگ زنی 4 طرح و یک آمار متفاوت حوزه ارتباطات در بهمیی