مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:452023-08-28اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی پنج کتابخانه عمومی در استان فارس


مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به طرح های عمرانی این اداره کل، گفت: پنج پروژه کتابخانه ای در استان فارس همزمان با هفته دولت 1402 افتتاح و کلنگ زنی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی فارس با اشاره به اقدامات عمرانی این اداره کل در هفته دولت عنوان کرد: در ادامه تلاش برای توسعه زیرساخت های فرهنگی و کتابخانه ای در استان فارس، همزمان با هفته دولت سال 1402 ، چهار کتابخانه عمومی و سالن مطالعاتی در استان فارس افتتاح می شود و کلنگ ساخت یک کتابخانه عمومی در استان نیز به زمین خواهد خورد.

فیروزی افزود: کتابخانه عمومی شهید رجایی از جمله کتابخانه های روستایی استان فارس است.

این کتابخانه با متراژ 170 متر مربع در روستای خسویه شهرستان زرین دشت ساخته شده که روز پنجشنبه 9 شهریورماه به بهره برداری خواهد رسید.

   وی با اشاره به بهره برداری از کتابخانه مشارکتی محمدبهمن بیگی دیگر کتابخانه روستایی در شهرستان شیراز در هفته دولت، گفت: کتابخانه مشارکتی محمدبهمن بیگی با هدف توسعه زیرساخت های فرهنگی در روستاها و مناطق محروم ایجاد شده است، این کتابخانه با زیربنای 225 متر مربع در روستای خان خمیس شهرستان شیراز واقع شده که به صورت مشارکتی به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی پنج کتابخانه عمومی در استان فارس

افتتاح و کلنگ زنی پنج کتابخانه عمومی در استان فارس