مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 16:402023-09-02پزشكي

تولد دوقلوهای فسایی با کمک روش های درمان ناباروری


رییس بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا از تولد دوقلوهای فسایی با کمک روش های درمان ناباروری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس،معصومه زارعی، سرپرست مرکز درمان ناباروری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) فسا و فلوشیپ نازایی گفت: زوج فسایی دارای مشکل ناباروری، پس از گذشت 4 سال نازایی، با مراجعه به مرکز درمان ناباروری بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) و با انجام اولین IUI دو قلو باردار شدند.

 زارعی با اشاره به پنجمین و ششمین نوزاد متولد شده با درمان های کمک ناباروری در فسا افزود: این دو نوزاد با نام های ماهان و مبین با وزن های 3 کیلو و 3 کیلو و 100 گرم به روش سزارین توسط سرکار خانم دکتر افسانه صلاحی، متخصص زنان و زایمان و عضو هیات علمی دانشگاه متولد شدند.

این فلوشیپ نازایی ادامه داد: والدین این دو نوزاد که در سال 1397 و بعد از 5 سال نازایی با کمک روش های درمان ناباروری صاحب اولین فرزند شده بودند، قریب به 4 سال از مشکل ناباروری رنج می بردند که با کمک روش درمان ناباروری آی یو آی، مجددا به آرزوی خود رسیدند.

وی گفت: با توجه به اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، هزینه درمان زوج های نابارور در این مرکز با تعرفه دولتی انجام می شود و تنها 10 درصد هزینه درمان را گیرنده خدمت پرداخت می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد دوقلوهای فسایی با کمک روش های درمان ناباروری

تولد دوقلوهای فسایی با کمک روش های درمان ناباروری