مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 18:052023-09-14ورزشي

«کیومرث هاشمی» دغدغه های جامعه ورزش را می داند


حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: - حسین حق وردی با اشاره به معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: از این انتخاب دولت خرسندیم و از کیومرث هاشمی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان حمایت می کنیم.

حسین حق وردی نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اشاره به معرفی کیومرث هاشمی به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان گفت: از این انتخاب دولت خرسندیم و از کیومرث هاشمی برای حضور در وزارت ورزش و جوانان حمایت می کنیم.

وی ادامه داد: هاشمی با وزارت ورزش و جوانان و ورزشکاران غریبه نیست و سال ها در عرصه های مدیریتی حضور داشته و می داند جامعه ورزش چه دغدغه های دارند.

نماینده مردم شهریار در مجلس با بیان اینکه فضای مجلس درباره معرفی هاشمی مثبت است افزود: امیدواریم زودتر با حضور هاشمی در کمیسیون و مجلس با بررسی برنامه ها بتوانیم کاربردی تری و عملیاتی به بررسی آن برنامه ها بپردازیم و برنامه ریزی کنیم تا حال ورزش بهتر شود.

این نماینده مردم در مجلس یادآور شد: سوابق هاشمی در معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و کمیته ملی المپیک امیدوارکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کیومرث هاشمی» دغدغه های جامعه ورزش را می داند

«کیومرث هاشمی» دغدغه های جامعه ورزش را می داند