مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 12:302023-09-21دانش

اخذ مجوز 11 رشته گرایش برای دانشگاه محقق اردبیلی طی یک سال گذشته


معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی از اخذ مجوز 11 رشته گرایش برای دانشگاه محقق اردبیلی طی یک سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/اردبیل معاون آموزشی دانشگاه محقق اردبیلی از اخذ مجوز 11 رشته گرایش برای دانشگاه محقق اردبیلی طی یک سال گذشته خبر داد.

قادر قاسمی 30 شهریور در جلسه شورای دانشگاه محقق اردبیلی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی این دانشگاه با بیان اینکه طی یک سال اخیر مجوز 11 رشته گرایش از سوی سازمان گسترش بر اساس نیاز استان و اشتغال پذیری برای دانشگاه محقق اردبیلی صادر شده است، گفت: در حال حاضر دانشگاه محقق اردبیلی دارای 3 رشته در مقطع کاردانی، 65 رشته در مقطع کارشناسی پیوسته، 8 رشته در مقطه کارشناسی ناپیوسته، 162 رشته در مقطع کارشناسی ارشد و 67 رشته در مقطع دکتری می باشد.

وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی دارای 399 عضو هیات علمی است که از این تعداد یک نفر استاد ممتاز، 125 نفر استاد تمام، 167 نفر دانشیار، 100 نفر استادیار و 6 نفر مربی هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه این دانشگاه دارای حدود 14 هزار و 500 نفر دانشجوی داخلی و خارجی است، ادامه داد: طی یک سال گذشته کلاس ها و دفاع از پایان نامه ها و رساله ها به صورت حضوری شد و در ادامه با آغاز اغتشاشات با درایت رییس دانشگاه و همکاری اعضای هیات علمی و یاوران آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز 11 رشته گرایش برای دانشگاه محقق اردبیلی طی یک سال گذشته

اخذ مجوز 11 رشته گرایش برای دانشگاه محقق اردبیلی طی یک سال گذشته