مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 13:452023-09-19پزشكي

ارائه درمان های نوین اندومتریوز در یک کنگره بین المللی


دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز، 29 آذر تا اول دی ماه امسال در دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز با حضور اساتید و متخصصان صاحب نام جهان و ایران از 29 آذر تا اول دی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود و به سرفصل هایی همچون درمان های نوین اندومتریوز، باروری و حفظ باروری در اندومتریوز، هیستروکتومی به روش لاپاراسکوپی، اپیدمیولوژی، ژنتیک و اپی ژنتیک اندومتریوز و ملاحظات پرستاری و مامایی در جراحی های اندومتریوز اختصاص دارد.

انجمن علمی جراحی های کم تهاجمی زنان به عنوان همکار در برگزاری پنجمین کنگره کشوری و دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز با پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا همکاری می کند.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی- ابن سینا، علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر درباره دومین کنگره بین المللی جراحی های کم تهاجمی زنان و اندومتریوز می توانند به وب سایت avicennacongress.

ir مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه درمان های نوین اندومتریوز در یک کنگره بین المللی

ارائه درمان های نوین اندومتریوز در یک کنگره بین المللی