مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-25ورزشي

آشنایی با رقبای سپاهان در آسیا/ کدام زرد طلایی تر است؟


سپاهان در گروهی متشکل از الاتحاد عربستان، نیروی هوایی عراق و آلمالیق ازبکستان قرار گرفته و برای صعود به مرحله بعد تلاش می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حریفان سپاهان نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر ایران در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد و بر این اساس زردپوشان باید با تیم های الاتحاد عربستان، آلمالیق ازبکستان و نیروهوایی عراق دیدار کنند.

طلایی پوشان به جز الاتحاد، به نظر نمی رسد کار سختی در این گروه داشته باشند و باید دید عملکرد شاگردان مورایس در گروه سوم این رقابت ها چه خواهند کرد.

آشنایی با تیم های گروه C سپاهان طلایی پوشان باید در حالی به مصاف یاران بنزما بروند که تاکنون عملکرد 100 درصدی را در لیگ برتر این فصل به ثبت رساندند و در هر 3 بازی خود برنده شده اند.

سپاهان 5 قهرمانی لیگ برتر و 4 نایب قهرمانی لیگ ایران را در کارنامه خود دارد.

سپاهان در سال 2007 با شکست برابر اوراوردز ژاپن به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسیده امد و امسال امید زیادی برای رسیدن به مراحل بالای این مسابقات دارند.

4 قهرمانی جام حذفی از دیگر عناوین این باشگاه اصفهانی است.

تعداد حضور در لیگ قهرمانان آسیا: 14 دوره بهترین عملکرد در لیگ قهرمانان آسیا: نایب قهرمانی در سال 2007 آخرین حضور در لیگ قهرمانان آسیا: حذف در مرحله گروهی سال 2022 (در گروه الدحیل قطر، التع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آشنایی با رقبای سپاهان در آسیا/ کدام زرد طلایی تر است؟

آشنایی با رقبای سپاهان در آسیا/ کدام زرد طلایی تر است؟