مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 17:202023-08-31اقتصادي

تصمیم دولت ترکیه برای افزایش حقوق کارمندان


هیات داوری کارکنان دولت متشکل از 11 عضو به ریاست متین ینر رییس دیوان محاسبات تشکیل جلسه داده و امروز پس از جلسه سوم اعلام کرد که میزان افزایش حقوق کارکنان دولت برای سال آینده 25 درصد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بر اساس این تصمیم، میزان افزایش حقوق کارکنان دولت ترکیه در نیمه نخست سال آینده میلادی 15 درصد و برای 6 ماهه دوم سال 2024 نیز 10 درصد خواهد بود.

بنا به این گزارش، این هیات میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در شش ماهه اول سال 2025 را 6 درصد و برای نیمه دوم سال 2025 را پنج درصد اعلام کرد و گزارش داد که این افزایش حقوق برای بیش از هشت میلیون نفر کارمند و حقوق بگیر شاغل و بازنشسته اعمال خواهد شد.

این میزان افزایش حقوق و دستمزد در ترکیه در حالی اعلام می شود که ودات ایشیخان وزیر کار و تامین اجتماعی ترکیه چند روز پیش اعلام کرد که برای جبران عوارض تورم و افزایش قیمت ها، میزان حقوق و دستمزد کارمندان در این کشور از اول سال میلادی آینده 45 درصد افزایش خواهد یافت.

وی حدود یک ماه پیش میزان افزایش حقوق کارکنان دولت در این کشور طی نیمه اول سال آینده میلادی را 14 درصد و برای نیمه دوم سال 2024 حدود 9 درصد پیشنهاد داده بود که این پیشنهاد او با اعتراض گسترده مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم دولت ترکیه برای افزایش حقوق کارمندان

تصمیم دولت ترکیه برای افزایش حقوق کارمندان