مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-11سياسي

نگاهداری: اقتصاد دانش بنیان باعث فروریختن دیوار میان جامعه و صنعت با دانشگاه می شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: سهم ایران از بازار تولیدات دانش بنیان با وجود تمامی آموزه های دینی و اقدامات تقنینی و اجرایی در این زمینه قابل افزایش چشمگیراست.

- رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: سهم ایران از بازار تولیدات دانش بنیان با وجود تمامی آموزه های دینی و اقدامات تقنینی و اجرایی در این زمینه قابل افزایش چشمگیراست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بابک نگاهداری در اولین رویداد نظارتی قانون جهش تولید دانش بنیان، بیان کرد: آن چیزی که نظام اسلامی و فرد مسلمان باید به دنبالش باشد رشد علمی و عقلی استعدادهای فرد و جامعه است.

در رویکرد غربی تمام ارجاعات به اقتصاد و رشد آن معطوف است اما در رویکرد اسلامی تمام ارجاعات به رشد علمی و عقلی است که در همین راستا در رویکرد اسلامی، همه حوزه های اداره کشور و جامعه باید به میدان و معرکه رشد علمی و عقلی انسان ها تبدیل شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در حکمرانی اسلامی نهاد دولت بر بستر نهاد علم جریان پیدا می کند و نهاد علم راهبر همه تحولات فردی و اجتماعی است.

هیچ کجای دنیا نمی توان رهبرانی را پیدا کرد که به اندازه امامین انقلاب اسلامی بر وجه علم، اهمیت و تاثیر آن بر تولید تاکید داشته باشند تا جایی که رهبر فقید انقلاب دانشگاه را مبداء همه تحولات برمی شمارد و همچنین مقام معظم رهبری نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهداری: اقتصاد دانش بنیان باعث فروریختن دیوار میان جامعه و صنعت با دانشگاه می شود

نگاهداری: اقتصاد دانش بنیان باعث فروریختن دیوار میان جامعه و صنعت با دانشگاه می شود