مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 10:252023-08-30اقتصادي

برنامه اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و زراعت چوب خوزستان در سال زراعی جدید


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوزستان با توجه به میزان تولید انواع محصولات کشاورزی و ظرفیت و پتانسیل بالا در بخش کشاورزی نسبت به استان های دیگر سرزمین کشاورزی کشور محسوب می شود.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: خوزستان با توجه به میزان تولید انواع محصولات کشاورزی و ظرفیت و پتانسیل بالا در بخش کشاورزی نسبت به استان های دیگر سرزمین کشاورزی کشور محسوب می شود.

سید رحمت اله پریچهر در حاشیه نخستین روز از نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در هفته دولت، اظهار کرد: استان خوزستان با توجه به تنوع محصولی فوق العاده قطب نخست کشاورزی کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه خوزستان در حوزه محصولات مختلف از جمله محصولات باغی، خرما و .

نیز پیشتاز تولید کشور است، افزود: این استان با تولید بیش از 270 هزار تن خرما در جایگاه سوم تولید خرمای کشور ایستاده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان به کشت محصولات جدید و امیدبخش در صنعت کشاورزی استان اشاره و بیان کرد: از جمله این محصولات می توان به کشت میوه های گرمسیری، موز، پاپایا و آناناس که به صورت پایلوت در استان کشت شده اشاره کرد.

پریچهر در ادامه به کشت و تولید محصولات زراعی در استان اشاره کرد و افزود: خوزستان در این زمینه نیز تولیدکننده اول و ایستاده در جایگاه نخست کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و زراعت چوب خوزستان در سال زراعی جدید

برنامه اجرای فاز دوم طرح 550 هزار هکتاری و زراعت چوب خوزستان در سال زراعی جدید