مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 13:202023-09-04بين الملل

زاخاروا: دلارزدایی واقعیت جهان شده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه با یک رسانه ترکیه ای اعلام کرد که «دلارزدایی» فقط خواسته مسکو نیست و به یک واقعیت جهانی تبدیل شده است.

- سخنگوی وزارت خارجه روسیه با تاکید بر اینکه دلار ابزاری برای هژمونی و استعمار آمریکا است، اعلام کرد که دلارزدایی به واقعیت جهانی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در مصاحبه با یک رسانه ترکیه ای اعلام کرد که دلارزدایی فقط خواسته مسکو نیست و به یک واقعیت جهانی تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشاتودی ، این مقام روس در مصاحبه با شبکه تلویزیونی آیدینلیک اعلام کرد که کشور های بیشتری در حال روی آوردن به ارز های ملی در تجارت با یکدیگر هستند و در حال کنار گذاشتن استفاده از دلار هستند.

به گفته سخنگوی دستگاه دیپلماتیک روسیه، دلار به یک ابزار بسیار مشکل دار در مراودات مالی کشور ها تبدیل شده است.

زاخاروا اعلام کرد، آمریکا در ابتدا گفته بود که دلار یک ارز بین المللی است که زندگی همگان را بهتر، راحت تر و آسوده تر می کند.

آن ها روی این موضوع اصرار داشتند و می گفتند که (دلار) اقتصاد جهان را به یک سطح جدید برده و مراودات و روابط (اقتصادی) مان را آسان می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاخاروا: دلارزدایی واقعیت جهان شده

زاخاروا: دلارزدایی واقعیت جهان شده