مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 21:252023-08-28سياسي

رسانه ها در تثبیت موقعیت فراملی کردستان بسیار موثر هستند


تثبیت موقعیت فراملی کردستان امری ضروری است با این اقدام و همچنین تقویت رسانه های استان حوزه هایی همچون گردشگری که مهم ترین منبع مالی و سرمایه گذاری به شمار می رود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرشاد مهدی پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شامگاه امروز در در اختتامیه سومین جشنواره اظهار کرد: در کردستان مفهوم پیوستگی و انسجام حس و فهمیده و تاثیر تنوع فرهنگی بیشتر درک می شود.

  وی با بیان اینکه با استفاده از تنوع فرهنگی کیان کشور حفظ شده است، افزود: بی شک آنچه باعث شده در هجوم بی سابقه دشمنان مقاومت کنیم وجود تنوع فرهنگی در کشورمان بوده است.

  وی بیان کرد: کردستان، استانی فرهنگی بوده که سالانه هم رخدادهای فرهنگی و هنری زیادی در آن اتفاق می افتد و مورد استقبال زیادی هم قرار می گیرد.

  معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: توانمندسازی بنیه رسانه ای استان در زمینه های مختلف اعم از آموزش در بخش های متفاوت و حمایت از آنها از تکالیفی است که بر عهده ما مسوولان است.

  مهدی پور با بیان اینکه همه رخدادهایی که طی سالیان اخیر در کشور ایجاد شده خارج از پایتخت بوده است، افزود: دشمنان برای مخدوش کردن چهره کردستان که دارای موقعیت ملی و فراملی است، همه تلاش خود را بکار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها در تثبیت موقعیت فراملی کردستان بسیار موثر هستند

رسانه ها در تثبیت موقعیت فراملی کردستان بسیار موثر هستند