مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 11:152023-09-01اقتصادي

تولید محصولات گلخانه ای در 500 هکتار


500 هکتار تولید محصولات گلخانه ای را در استان اردبیل شاهد هستیم.

- سید حامد عاملی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: محور توسعه استان اردبیل توجه به حوزه اقتصادی و تقویت جبهه تولید است تا درآمد مردم افزایش یافته و مشکلات معیشتی به حداقل برسد.

وی به عقب ماندگی استان در حوزه های زیرساختی و طرح های توسعه ای زیربنایی اشاره کرد و گفت: اولین و مهمترین زیرساخت مربوط به ارتباطات است که هم شبکه راه و هم شبکه ریلی و هوایی را شامل می شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه در استان اردبیل 185 کیلومتر بزرگراه قبل از دولت سیزدهم اجرایی شده بود، تصریح کرد: قرار ما این است که هر سال 50 کیلومتر به این میزان افزوده شود تا ما راه دسترسی مناسبی را از شمال به جنوب و مرکز کشور شاهد باشیم.

عاملی افزود: سال گذشته 52 کیلومتر بزرگراه به بهره برداری رسید و امسال نیز قرار است 75 کیلومتر بزرگراه به زیر بار ترافیک برود.

وی مهمترین طرح های بزرگراهی را محور اردبیل – سرچم، اردبیل – مشگین شهر، مشگین شهر به سمت پارس آباد و سه راهی صحرا به سمت گرمی اعلام کرد و ادامه داد: 20 کیلومتر مسیر سربند به پارس آباد آماده بهره برداری است و 40 کیلومتر از مسیر پارس آباد به مشگین شهر نیز در مراحل زیرساخت و آسفالت قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات گلخانه ای در 500 هکتار

تولید محصولات گلخانه ای در 500 هکتار