مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 19:202023-08-26اجتماعي

اعزام 140 هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اعزام بیش از 140 هزار دانش آموز خوزستانی در یک سال گذشته به اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از اعزام بیش از 140 هزار دانش آموز خوزستانی در یک سال گذشته به اردوهای راهیان پیشرفت خبر داد.

مسعود حمیدی نژاد، امروز (4 شهریورماه) در اختتامیه اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزان شهرستان هویزه با اشاره به برگزاری اردوهای تابستانه اظهار کرد: یکی از ابتکارات اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان، برنامه ریزی برای اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان پیشرفت است که در قالب این اردوها دانش آموزان با آخرین دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف دفاعی، اقتصادی، اجتماعی، صنعتی و فرهنگی آشنا می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: مهم ترین سرمایه حال حاضر کشور نوجوانان و جوانان هستند؛ بی شک امروز نیروی محرکه حرکت کشور به سمت تحول اقتصادی، سیاسی و اجتماعی نوجوانان و جوانان گام دومی هستند و البته مسیر تحقق پیشرفت در همه حوزه ها تنها با نقش آفرینی گام دومی ها محقق و میسر می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت از مهم ترین مراحل اجرای طرح های جهاد تبیین در آموزش و پرورش خوزستان است و البته تبیین دستاوردهای نظام برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 140 هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت

اعزام 140 هزار دانش آموز خوزستانی به اردوهای راهیان پیشرفت