مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:552023-09-02اقتصادي

یک هزار و 210 کیلومترفیبرنوری در استان اردبیل اجرا می شود


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: برای کاهش سرقت کابل های سیمی تصمیم بر این شده تا در مسیرهای روستایی و شهری فیبر نوری اجرایی شود که سهم استان یک هزار و 210 کیلومتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، شهریار سرداری عصر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: امیدواریم امسال با همراهی مخابرات 525 کیلومتر فیبر نوری را اجرایی کنیم تا در آخر دولت سیزدهم تمام سهمیه استان که یک هزار و 210 کیلومتر اجرای فیبر نوری است با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال به سرانجام برسد.

وی افزود: در این طرح قرار است تمام واحدهای مسکونی، اداری، مغازه ها و مدارس به فیبر نوری متصل شده تا امکان دسترسی به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات نیز با کیفیت مناسب فراهم آید.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح فیبر نوری در استان گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتبار بالایی را برای تجهیز استان ها به فیبر نوری در نظر گرفته است و در ابتدا 8 استان به صورت پایلوت انتخاب شد و با کمک نمایندگان و استاندار اردبیل توانستیم برای استان اردبیل هم مجوز تجهیز فیبر نوری بگیریم و یکی از شرکت های زیرساخت اجرای این پروژه را متقبل شده که تمام شهرهای استان اردبیل را به فیبر نوری مجهز کند و برای دستیابی به این هدف ما ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 210 کیلومترفیبرنوری در استان اردبیل اجرا می شود

یک هزار و 210 کیلومترفیبرنوری در استان اردبیل اجرا می شود