مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-18سياسي

ارتقای رتبه آزمایشگاه مرکزی و نشریات علمی دانشگاه یزد


آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد در ارزیابی‎های اخیر ضمن رتبه نخست در استان و به رده چهل و هشتم کشور ارتقا یافت و این در حالیست که چهار نشریه علمی این دانشگاه نیز برطبق آخرین ارزیابی‎های کمیسیون نشریات وزارت علوم در گروه بندی الف قرار گرفت.

- ایسنا/یزد آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد در ارزیابی‎های اخیر ضمن رتبه نخست در استان و به رده چهل و هشتم کشور ارتقا یافت و این در حالیست که چهار نشریه علمی این دانشگاه نیز برطبق آخرین ارزیابی‎های کمیسیون نشریات وزارت علوم در گروه بندی الف قرار گرفت.

دکتر سیدابراهیم سیفتی رییس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد اعلام کرد: در نهمین دوره ارزیابی عملکرد مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی در سال 1401، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد از بین 25 مرکز آزمایشگاهی در استان، رتبه نخست و از بین 505 آزمایشگاه عضو در این شبکه، رتبه 48 را کسب کرد.

وی ضمن اعلام این خبر گفت: آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد در این رتبه بندی، با کسب رتبه نخست در استان، رتبه اول در تعداد خدمات و رتبه اول در تعداد مشتریان در استان را نیز از آن خود کرد.

سیفتی افزود: با همکاری و مساعدت همه جانبه مسئولان دانشگاه با این اداره، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه یزد در بین 265 مرکز آزمایشگاهی مستقر در دانشگاه ها و پژوهشگاه های وابسته به وزارت علوم،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقای رتبه آزمایشگاه مرکزی و نشریات علمی دانشگاه یزد

ارتقای رتبه آزمایشگاه مرکزی و نشریات علمی دانشگاه یزد