مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 22:412023-09-12اقتصادي

498 زوج نابارور در بوشهر تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از استان بوشهر، داراب بارگاهی مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر عصر امروز با اشاره به اینکه 370 هزار بوشهری در پوشش رایگان بیمه سلامت قرار دارند اظهار داشت: 462 هزار نفر در استان بوشهرتحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که از این جمعیت معادل 80 درصد در قالب صندوق بیمه روستایی و بیمه سلامت همگانی به صورت رایگان بیمه شدند.

وی افزود: رایگان شدن پنج دهک درآمدی و کاهش میزان مشارکت در پرداخت حق بیمه در دهک های 6 تا 9 یکی از نقاط قوت سازمان بیمه سلامت است که افزایش قابل توجه جمعیت تحت پوشش و امیدافزایی در جامعه را به دنبال دارد.

بارگاهی ادامه داد: علاوه بر دو دهکی که به جمعیت بیمه شدگان رایگان اضافه شده، میزان مشارکت در پرداخت حق بیمه دهک های 6 تا 9 نیز کاهش قابل توجهی داشته است؛ به طوری که پرداختی دهک 6 از 30 درصد به 20 درصد، پرداختی دهک هفت از 40 درصد به 20 درصد، پرداختی دهک هشت از 60 درصد به 40 درصد و پرداختی دهک 9 از 80 درصد به 50 درصد کاهش یافته است.

این مقام مسؤول بیان کرد: شناسایی افراد فاقد بیمه در طرح پوشش بیمه همگانی از موضوع های مهم سازمان بیمه سلامت است که این مهم در استان بوشهر بخوبی محقق شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر تصریح کرد: افراد فاقد بیمه می توانند به صورت رایگان تحت پوشش قرار بگیرند و از خدمات درمانی در مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

498 زوج نابارور در بوشهر تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفتند

498 زوج نابارور در بوشهر تحت حمایت بیمه سلامت قرار گرفتند