مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 شهریور 1402 ساعت 20:302023-09-16سياسي

اعضای اصلی و سر شبکه های آشوب طلبان در اصفهان دستگیر شدند


با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی خاص توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اعضای اصلی و سرشبکه های آشوب طلبان در اصفهان دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی خاص توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان، اعضای باند 9 نفره آشوب طلبان و اغتشاشگران که بعضاً نیز دارای سوابق شرارت بوده و قصد انجام اقدامات ایذایی در نقاط مختلف استان و همسو شدن با گروهک های معاند با تخریب اموال دولتی، حمله به اماکن حساس و حتی در صورت موفقیت اجرای پروژه کشته سازی داشتند، شناسایی و دستگیر شدند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با اقدامات اطلاعاتی گسترده و قبل از هر گونه فعالیت خرابکارانه توسط این افراد، مخفیگاه تمامی اعضای این باند 9 نفره در چند شهرستان استان شناسایی و ضمن رصد شبانه روزی و میدانی تحرکات آنان نهایتا در چند عملیات منسجم و هماهنگ کلیه نفرات دستگیر شدند.

بر اساس این اطلاعیه، این افراد در سال گذشته در تجمعات غیرقانونی، تخریب اموال دولتی و مواردی دیگر نقش داشته و در حال برنامه ریزی گسترده ای برای انجام اقدامات غیرقانونی و حتی پروژه کشته سازی بودند که با هوشیاری ماموران ناکام ماندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای اصلی و سر شبکه های آشوب طلبان در اصفهان دستگیر شدند

اعضای اصلی و سر شبکه های آشوب طلبان در اصفهان دستگیر شدند