مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 16:102023-09-20اقتصادي

سیستم آشکارساز گمرک در آستارا به بهره برداری رسید


RAY»، با میزان اعتبار15 میلیارد تومان در گمرک بین المللی آستارا به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، محمد رضوانی فر رییس کل گمرک ایران، عصر امروز در آیین بهره برداری از دومین سیستم آشکارساز گمرکات کشور و به صورت کنفرانس ویدیویی با بیان اینکه گمرکات نقش مهمی در پیشرفت کشور در حوزه های مختلف دارند، اظهار کرد: در تولید دستگاه های آشکار ساز استفاده از توان و ظرفیت تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان در دستور گمرک قرار دارد.

وی با اشاره به ظرفیت شرکت های داخلی در تعمیر و نگهداری دستگاه های آشکارساز، گفت:  برای تعمیر و نگهداری و تامین قطعات دستگاه های آشکارساز در گمرکات نیز از توان و خدمات شرکت های داخلی استفاده می کنیم تا شرکت های دانش بنیان در این زمینه تقویت شوند.

به گفته معاون وزیر اقتصاد و دارایی نصب دستگاه های آشکارساز کامیونی و چمدانی در گمرکات سبب تسهیل و تسریع در تجارت خارجی کشور و تردد مسافران می شود و گامی در جهت هوشمندسازی فعالیت های گمرک به شمار می رود.

رضوانی فر با بیان اینکه سامانه جدید گمرکی در راستای گمرک هوشمند به صورت آزمایشی آماده شده است، افزود: در آینده ای نزدیک این طرح رونمایی خواهد شد که یکی از پروژه های بزرگ گمرک جمهوری اسلامی محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم آشکارساز گمرک در آستارا به بهره برداری رسید

سیستم آشکارساز گمرک در آستارا به بهره برداری رسید