مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 21:402023-08-25سياسي

رقم تسهیلات بانک ها هیچ تناسبی با نیاز صنایع و واحدهای تولیدی استان مرکزی ندارد


نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رقم اعطای تسهیلات بانک ها هیچ تناسبی با نیاز صنایع و واحدهای تولیدی ما ندارد چراکه صنایع نیاز به سرمایه در گردش بیشتری دارند.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: رقم اعطای تسهیلات بانک ها هیچ تناسبی با نیاز صنایع و واحدهای تولیدی ما ندارد چراکه صنایع نیاز به سرمایه در گردش بیشتری دارند.

علی اکبر کریمی، جمعه سوم شهریور در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی که با حضور وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار کرد: عملکرد خوب دولت در رشد مالیات و شناسایی مؤدیان جدید، مورد حمایت همه است اما آنچه در خصوص مالیات در کشور باید دنبال شود، کاهش مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی است که تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از جمله آنها هستند.

وی تصریح کرد: در ماده 27 قانون برنامه هفتم پیش بینی شده که سالانه یک درصد به مالیات بر ارزش افزوده اضافه شود و یک درصد از مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی کم شود که بسیار رویکرد مثبتی است.

کریمی با بیان این که در همه جهان مالیات را از مصرف کننده می گیرند نه از تولیدکننده؛ گفت: مالیات در استان مرکزی در سال های اخیر از چند بعد فشار زیادی را به تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با پرونده های شفاف وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقم تسهیلات بانک ها هیچ تناسبی با نیاز صنایع و واحدهای تولیدی استان مرکزی ندارد

رقم تسهیلات بانک ها هیچ تناسبی با نیاز صنایع و واحدهای تولیدی استان مرکزی ندارد