مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 14:102023-09-19اقتصادي

کاش سرکلاس کمک به دانش آموزان نیازمند حاضری بزنیم


کاش همه سر کلاس کمک به دانش آموزان نیازمند حضور یابند تا ابتدای مهر با مهری که به دل نیازمندان می اندازیم کسی غایب نداری مدرسه نباشد.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ یادداشت، بوی ماه مهر که روزهای پایانی شهریور را پر می کند بیشتر از همه دانش آموزان را به جنب و جوش برای شروع نوروز درس و مدرسه وا می دارد.

یکی به دنبال خرید روپوش می رود، دیگری پارچه ای خریده و به خیاط می دهد تا برایش لباس مدرسه بدوزد و یکی دیگر هم برای خرید کفش به بازار می رود.

با پیچیدن بوی نوروز درس و مدرسه در روزهای پایانی فصل تعطیلات پدر و مادرها هم مانند دانش آموزان به تکاپو و تلاش می افتند تا آن چه را فرزندان برای تحصیل نیاز دارند مهیا کنند.

همه والدین دوست دارند آن چه را که نیاز فرزندانشان در آستانه سال تحصیلی است را فراهم کنند تا میوه دلشان در بین هم سن و سالان و همکلاسی هایش چیزی از بقیه کم نداشته باشد و خجل نشود از نداشته ها.

این روزها که بهترین روزهای سال برای دانش آموزان است سر فروشندگان لوازم التحریر هم بیش از همه روزها شلوغ است زیرا همه محصلان می خواهند هر آن چه باب میل شان است را خریداری کنند.

برخی دانش آموزان هم که منضبط بودند کیف و کفش مدرسه و لوازم التحریر خود را نو نگه داشته و می خواهند از این وسایل در سال تحصیلی جدید استفاده کنند تا هزینه کمتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاش سرکلاس کمک به دانش آموزان نیازمند حاضری بزنیم

کاش سرکلاس کمک به دانش آموزان نیازمند حاضری بزنیم