مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 10:402023-08-31سياسي

شبکه یکپارچه پدافند هوایی امنیت پایدار را برای آسمان ایران رقم زد


امروز شبکه یکپارچه و بومی پدافند هوایی کشور در اوج اقتدار و هوشمندی، آسمان میهن اسلامی را تحت رصد و امنیت پایدار را فراهم آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح طی پیامی فرارسیدن 10 شهریورماه روز پدافند هوایی را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، متن پیام رییس ستاد کل نیروهای مسلح به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم با سلام و تحیات فرا رسیدن دهم شهریور ماه روز پدافند هوایی را به فرماندهان و آحاد مدیران و کارکنان مجاهد و شجاع شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور که مایه امنیت و افتخار ملت ایران و نیروهای مسلح هستند، تبریک و تهنیت می گویم.

امروز شبکه یکپارچه و بومی پدافند هوایی کشور در اوج اقتدار و هوشمندی، آسمان میهن اسلامی را تحت رصد و اشراف کامل و همه جانبه دارد و امنیت پایدار و مثال زدنی و در تراز معیارهای بین المللی را برای پروازهای داخلی و عبوری از ایران عزیز فراهم آورده است.

بی تردید این موفقیت و دستاورد راهبردی در سایه مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر و نقش آفرینی های تحسین برانگیز دلاور مردان پدافند هوایی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حاصل شده و برای ایرانیان مایه مباهات و افتخار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه یکپارچه پدافند هوایی امنیت پایدار را برای آسمان ایران رقم زد

شبکه یکپارچه پدافند هوایی امنیت پایدار را برای آسمان ایران رقم زد