مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 14:252023-09-18سياسي

نتایج بررسی پرونده ترور شهید سلیمانی تا یک ماه آینده اعلام می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «عباسعلی کدخدایی»، برگزاری نشست هم اندیشی درباره اقدامات و شخصیت شهید سلیمانی با حضور اندیشمندان و صاحب نظران را یاری دهنده کمیته در مسیر پیگیری این پرونده دانست و گفت: - رییس کمیته ویژه پیگیری حقوقی و بین المللی پرونده ترور و شهادت سردار قاسم سلیمانی از اعلام بخشی از نتایج بررسی های این پرونده تا یک ماه آینده خبر داد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، عباسعلی کدخدایی ، برگزاری نشست هم اندیشی درباره اقدامات و شخصیت شهید سلیمانی با حضور اندیشمندان و صاحب نظران را یاری دهنده کمیته در مسیر پیگیری این پرونده دانست و گفت: در حوزه داخل کشور و در بحث کیفری، کیفرخواست آماده رسیدگی در دادگاه است.

وی ادامه داد: تعدادی به عنوان متهم معرفی شدند که منوط به احراز مجرمیت از سوی دادگاه است، در این مرحله مجرمیت احراز شده و باید دید که تشخیص دادگاه چه خواهد بود.

مشاور وزیر امور خارجه و رییس کمیته پیگیری افزود: در حوزه بین المللی به دلیل ساختار حاکم بر این حوزه با کندی و تاخیر مواجه هستیم، اما با استفاده از مشاوران بین المللی نتایج خوبی به دست آمده و اقداماتی آغاز شده است که نتیجه بخشی از آن ها در مهرماه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بررسی پرونده ترور شهید سلیمانی تا یک ماه آینده اعلام می شود

نتایج بررسی پرونده ترور شهید سلیمانی تا یک ماه آینده اعلام می شود