مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 19:252023-09-15سياسي

نقش آیت الله طباطبایی در محور مقاومت از زبان نماینده حزب الله لبنان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، شیخ نزار سعید، نماینده حزب الله لبنان بعدازظهر امروز در هشتمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در دامغان اظهار کرد: صحبت از امثال آیت الله طباطبایی، نماینده امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در کشور لبنان صعب و سخت است؛ شخصیتی که چندین نسل پشت سر هم بعد و قبل از انقلاب حضور و جهاد داشت و در نهضت اسلامی ایران و دنیا اثر زیادی داشت و ما عاجز معرفی ایشان هستیم.

وی بیان کرد: کارهایی که آیت الله طباطبایی در لبنان و خارج از آن انجام داد و اثراتی که در محور مقاومت داشت، بسیار زیاد بوده است.

نماینده حزب الله لبنان ادامه داد: یکی از مهم ترین شخصیت هایی که حالت اسلامی را پس از جنگ جهانی دوم در لبنان به وجود آورد و اسلام ناب محمدی را به این کشور به همراه آورد و آن را تقویت کرد، آیت الله طباطبایی بود.

شیخ سعید اضافه کرد: آیت الله طباطبایی بزرگ ترین شخصیت در این دوران بود و انفاس انقلابی امام خمینی (ره) و روح جهادی امام را به بسیاری از جوانان لبنان منتقل کرد و از مؤسسان نهضت اسلامی در منطقه بوده است.

وی اظهار کرد: آیت الله طباطبایی نخستین نماینده امام خمینی (ره) نه تنها برای لبنان بلکه ملت های مستضعف منطقه بود و اسم، ذکر و روح امام راحل را به مردم منطقه می رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش آیت الله طباطبایی در محور مقاومت از زبان نماینده حزب الله لبنان

نقش آیت الله طباطبایی در محور مقاومت از زبان نماینده حزب الله لبنان