مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 12:502023-09-22فرهنگي

«جشنواره فیلم های داستانی کوتاه» به قاب شبکه دو رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، به مناسبت هفته دفاع مقدس «جشنواره فیلم های داستانی کوتاه» با فیلم هایی همچون «سر به راه»، - با آغاز هفته دفاع مقدس جشنواره فیلم های داستانی کوتاه از شنبه اول مهر روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، به مناسبت هفته دفاع مقدس جشنواره فیلم های داستانی کوتاه با فیلم هایی همچون سر به راه ، قاب عکس ، جای خالی ، نامه های آبی ، رسید ، دایو ، پوتین قرمزها ، شهیدانه زیستن ، بی سیم و .

که با موضوع دفاع مقدس تولید شده اند در جدول پخش سریال های شبانگاهی این شبکه قرار گرفته است و هر شب ساعت 21:10 پخش خواهد شد.

فیلم های کوتاه سر به راه به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حسین شیرعلی، قاب عکس به کارگردانی فاطمه اصغری علایی و تهیه کنندگی محمدرسول رستمی، جای خالی به کارگردانی نسیم اسدپور، نامه های آبی به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی محمد قانع فرد، رسید به کارگردانی سیدهادی آقاجانی، دایو به کارگردانی حسین دارابی، پوتین قرمزها به کارگردانی فاطمه بهبودی، فیلم داستانی شهیدانه زیستن به کارگردانی امیرحسین نوروزی و تهیه کنندگی پژمان لشکری پور و امیرحسین نوروزی و بی سیم به کارگردانی سامان صلحی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جشنواره فیلم های داستانی کوتاه» به قاب شبکه دو رسید

«جشنواره فیلم های داستانی کوتاه» به قاب شبکه دو رسید