مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 11:102023-09-21سياسي

رونمایی از سامانه موشکی و پهپادی در رژه 31 شهریور لرستان


مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همراه با رژه نیروهای مسلح در شهرستان خرم آباد برای اولین بار در استان از سامانه های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می شود.

- ایسنا/لرستان مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همراه با رژه نیروهای مسلح در شهرستان خرم آباد برای اولین بار در استان از سامانه های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می شود.

سرهنگ آیت اله دولت پور سی ام شهریورماه ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس افزود، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و همراه با رژه نیروهای مسلح در شهرستان خرم آباد برای اولین بار در استان از سامانه های موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رونمایی می شود و از عموم همشهریان عزیز دعوت می شود در این مراسم شرکت کنند.

وی افزود: رژه نیروهای مسلح در روز جمعه 31 شهریور ساعت 7:30 صبح در گلدشت شرقی بلوار کریم خان زند برگزار می شود.

دولت پور با اشاره به اولین برنامه از آغاز هفته دفاع مقدس ادامه داد: دیدار فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح با نماینده ولی فقیه در استان ساعت 10 صبح روز پنج شنبه مورخ 30 شهریور در بیت امام جمعه شهرستان خرم آباد برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه موشکی و پهپادی در رژه 31 شهریور لرستان

رونمایی از سامانه موشکی و پهپادی در رژه 31 شهریور لرستان