مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:052023-09-13اقتصادي

80 درصد جمعیت روستایی کردستان زیر پوشش شبکه آب شرب بهداشتی و پایدار قرار دارند


با اقدامات انجام شده در بخش آب هم اکنون 80 درصد جمعیت روستایی استان کردستان از نعمت آب شرب لوله کشی به صورت بهداشتی، - ایسنا/کردستان مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت:با اقدامات انجام شده در بخش آب هم اکنون 80 درصد جمعیت روستایی استان کردستان از نعمت آب شرب لوله کشی به صورت بهداشتی، سالم و پایدار بهره مند هستند.

محمد فرهاد در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: جمعیت استان کردستان در حدود یک میلیون و 800 هزار نفر است که از این تعداد یک میلیون و 300 هزار نفر در شهرها و 500 هزار نفر در روستاهای استان زندگی می کنند.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 677 روستا در استان خاطرنشان کرد: تا چندی پیش یک هزار و 32 روستای استان از آب شرب بهداشتی به صورت پایدار بهره مند بودند که با آبرسانی به 15 روستای دیگر در ماه جاری این تعداد به یک هزار و 47 روستا رسید.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با ابراز رضایت از زیر پوشش بودن 80 درصد جمعیت روستایی استان از این نعمت تأکید کرد: البته هنوز تا بهره مندی همه جمعیت روستایی استان از آب شرب پایدار فاصله داریم که با اجرای پروژه های مختلف در تلاش هستیم این عدد را ارتقا دهیم.

فرهاد افزود: یکی از پروژه هایی که در این رابطه در حال اجرا است آبرسانی به 169 روستای استان در قالب فاز اول طرح جهاد آبرسانی است که با توجه به پیشرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد جمعیت روستایی کردستان زیر پوشش شبکه آب شرب بهداشتی و پایدار قرار دارند

80 درصد جمعیت روستایی کردستان زیر پوشش شبکه آب شرب بهداشتی و پایدار قرار دارند